Rozvoj všímavosti - Kurz pro učitele

zs_rakovskeho_2016_02

Všímavost pro učitele

Cílem programu je předat učitelům během celodenního školení základy programu mindfulness (rozvoj všímavosti), provést je jednotlivými technikami pozornosti i možnostmi aplikace do každodenní učitelské praxe a do vztahu s žáky: aby byli vědomějšími, otevřenějšími, laskavějšími, přístupnějšími a charismatičtějšími učiteli.

„Již dlouho jsem hledala něco smysluplného a díky vám jsem se mohla zúčastnit semináře, který nejen splnil moje očekávání, ale také mne osobně nasměroval směrem ke smysluplné práci s dětmi. Jsem přesvědčena o tom, že cvičení mindfulness je smysluplné a hlavně nesmírně potřebné nejen pro naše žáky, ale i pro nás dospělé.“ V. Kopřivová, učitelka ze ZŠ Meruzalka


Praktické informace

Termíny: 9. 2. 2018 v Praze.
Cílová skupina: učitelé základních a středních škol.
Lektorka: Mgr. Monika Stehlíková, MBA (www.monikastehlikova.cz).

Kurz je plně hrazen po zodpovězení motivačních otázek a vyplněním registračního formuláře níže:

  1. Popište situaci ve vaší škole / třídě.
  2. V čem vnímáte přínos cvičení všímavosti?
  3. Jak může prospět cvičení všímavosti dětem ve vaší škole / třídě?
  4. Jaký benefit může mít z tohoto projektu vaše okolí?

Kontaktní osoba pro zájemce: Hanka Výborná 603 242 004, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..


zs_rakovskeho_2016_06


Podpořte učitele v jejich snažení

Podílejte se prosím s námi na tomto projektu. Můžete projekt podpořit libovolnou částkou na náš transparentní účet: 2500914385/2010 nebo jednoduše on-line platbou níže.

  • Za 750 Kč umožníte 1 učiteli získat nové znalosti k rozvoji všímavosti žáků.
  • Za 1500 Kč podpoříte minimálně 50 dětí, které mohou díky svým proškoleným učitelům rozvinout svoji všímavost.
 

Náplň akreditovaného kurzu

(č. j. MŠMT-10399/2016-1-312 o rozsahu 8 vyučovacích hodin, pod vedením Moniky Stehlíkové)

  1. úvod semináře, cíle, výstupy (5 minut)
  2. pozornost – definice, problémy s pozorností u dětí a jejich příčiny (10 minut)
  3. všímavost – definice, rozšířenost programu v zahraničí, výsledky vědeckých výzkumů a poznatky neuropedagogiky, pozitivní dopady programu ve výuce a vzdělávání (30 minut)
  4. techniky pozornosti a všímavosti, včetně vysvětlení jejich účinků – praktická část – pro učitele jako nástroj redukce stresu (100 minut)
  5. aktivity a hry pro posílení pozornosti a všímavosti žáků (jejich sebeuvědomění, sebeovládání i sociální uvědomění a vztahové dovednosti) + možnosti a metody jejich využití a zařazení do konkrétních vyučovacích předmětů (185 minut)
  6. závěr, dotazy, sdílení (30 minut)

Benefity všímavosti pro učitele

  • zklidnění; redukce stresu, úzkosti a napětí;
  • posílení pozornosti a soustředění;
  • psychická odolnost;
  • emoční vyrovnanost;
  • kognitivní flexibilita;
  • spokojenost;

“Kurz mi dodal odvahu zapojovat tyto techniky do běžné výuky, hned další den jsem je aplikovala na svůj obor a s dětmi se na hodině rovněž pořádně u probírané látky nasmála a zároveň ji procvičila. Úžasná kombinace, odcházela jsem tak po celé odpolední skupinové výuce nabitá. Jde o jednoduchost s dokonalými, vědecky potvrzenými, výsledky. Lidi činí šťastnými.” absolventka tohoto kurzu.

Registrace na kurz

Jméno*
Please let us know your name.

Příjmení*
Invalid Input

Titul
Invalid Input

Váš email*
Please let us know your email address.

Telefonní číslo*
Invalid Input

Město, kde působíte*
Invalid Input

Organizace kde působíte*
Invalid Input

Aktuální zaměstnání
Invalid Input

Datum narození
Invalid Input

Vaše přání, poznámka
Please let us know your message.


Sdílejte tento projekt odkazem: https://www.darujme.cz/projekt/1583

další projekty